Pointsystem konkurrenceafdelingens svømmere

I Haderslev Svømmeklub stiler vi mod et højt aktivitetsniveau, dette for at skabe oplevelser for vores svømmere, samt at sikre klubben en indkomst der gør at vi kan holde egenbetalingen til stævner og kontingentbetalinger så langt nede som muligt. Derudover er vi rigtig dygtige til at afholde vores populære og meget vigtige stævner, som SYD-CUP og Vest Børne Medley, hvor klubber udefra elsker at komme til Haderslev for at konkurrere.

For at kunne afvikle og deltage i de mange oplevelser for svømmerne er det derfor en forudsætning med frivillig hjælp.

Af den grund har vi i Haderslev Svømmeklub indført et pointsystem, der tilsikrer at alle familier tager del i at løfte opgaven, så de engagerede frivillige vi har, får den nødvendige hjælp fra alle til at løfte de oplevelser vi skaber for vores svømmere.
Heldigvis hjælper nogle familier meget mere end pointsystemet kræver. Ja nogle har sågar ingen svømmere i klubben. Faktisk er der brug for ca. 50 % flere point end det samlede minimumskrav for at afvikle vores aktiviteter. Uden mere frivillig hjælp kan vi ikke arrangere stævner og skabe de oplevelser vi gør.

Et godt råd! Vær med fra start, så I ikke står uden point langt i sæsonen. Det gør tingene lidt lettere for klubben og jer selv, at man som udgangspunkt deler hjælpen jævnt ud over hele sæsonen.

Vi skal også opfordre til, at man byder ind på andet end stævner, da vi har brug for folk i ALLE vores udvalg og til øvrige aktiviteter m.m. gennem hele sæsonen

Det er et massivt stykke frivilligt arbejde at drive en forening og det kræver alles opbakning, således vi kan holde egenbetalinger og kontingenterne nede i et rimeligt niveau.

Point systemet er samtidig udviklet for at sikre alle vores dygtige svømmeres stævnedeltagelse.