Ledige stillinger i Haderslev Svømmeklub

Vi søger

• Svømmetræner/Assistenttræner i konkurrenceafdelingen - Er du engageret, initiativrig, empatisk og har passion for at udvikle konkurrencesvømmere, som skal udvikles til ”next step” i deres svømme liv? Så er du måske en af vores nye trænere for et af konkurrenceholdene i klubben. Har du lyst til at uddanne dig til Svømmetræner? Så kontakt os meget gerne. Er du studerende, kan du opnå studierelevant erhvervserfaring ved at være svømmetræner/træner assistent i Haderslev Svømmeklub
  • Svømmeinstruktører - Vi mangler svømmeinstruktører, som kan assistere og afløse som instruktører i svømmeskolen. Mangler du uddannelsen kan vi tale om det. Måske er der en ledig fast plads i klubben? Er du studerende, kan du opnå studierelevant erhvervserfaring ved at være svømmeinstruktør i Haderslev Svømmeklub.

• Bassinlivreddere - Vi mangler livreddere, som kan assistere og afløse ved livredning. Mangler du uddannelsen, kan vi tale om det. Måske er der en ledig fast plads i klubben? Er du studerende, kan du opnå studierelevant erhvervserfaring ved at være livredder i Haderslev Svømmeklub.

• Fitnessinstruktører til HSK-Fitness - Vores fitnessinstruktører vil indgå i den daglige drift af HSK-Fitness, og medvirke til instruktion og vejledning. Vores Fitness Instruktører er både frivillige og lønnet- Kontakt gerne vores Formand for HSK-Fitness Maj-Britt Jensen på mail fitness@haderslevsvommeklub.dk

• Kabinepersonale - Vores kabinepersonale er ansat i svømmeskolen i eftermiddag og aftentimerne - ungarbejder eller fritidsjob? Er det noget for dig?

Trænere, instruktører, kabinepersonale og bassinlivreddere i Haderslev Svømmeklub får løn. Vi kan ikke fuldstændigt konkurrere med anden fast ansættelse, men vi har erkendt, at skal vi kunne tiltrække stabil og kvalificeret arbejdskraft, så er det med løn. Derudover giver vi gerne kurser og opfordrer til videreuddannelse. Er du interesseret i at høre nærmere om evt. ledige stillinger i Haderslev Svømmeklub, så send en mail til:

Formand Henrik Jessen
formand@haderslevsvommeklub.dk