Børne svømning niveau B
229 Tysk - Danske venner | 229
Info
Her lærer børnene at dykke, svømme en længere distance i en af de 3 svømmestilarter (brystsvømning, rygsvømning og crawlsvømning) og de lærer at dykke til bunden.
Træning i Haderslevhallen 1 gang om ugen i 45 min.

Kurset har følgende hovedfokus:
Komfort: Start med et hop i vandet, efterfulgt af vandpadling lodret + flydende på ryggen i 20 sekunder på samme sted og derefter en 10 meter svømmetur til en flydende genstand.
Svømning: Kan præstere 150 meter i rygsvømning, brystsvømning og frisvømning.
Overlevelse: Hop i vandet baglæns, svøm 50 meter.
Undervandsorientering: Svøm seks meter under vandet under en flydende genstand (uden at komme op til overfladen).
Der er HSK-hjælpere i omklædningsrummene, som sørger for at hjælpe børnene med at bade og klæde om.

Tysk-danske venner

En tosproget svømmegruppe. Vi underviser på tysk og dansk. Med en legende tilgang vil du forbedre din svømmeteknik og få nye venner på tysk og dansk på samme tid.

Deutsch- Dänische Freunde

Eine bilinguale Schwimmgruppe. Wir unterrichten auf Deutsch und Dänisch. Mit einem spielerischen Ansatz verbesserst du deine Schwimmtechnik und findest gleichzeitig neue Freunde auf Deutsch und Dänisch.

Startdato
02.09.2024
Slutdato
26.05.2025
Tid/Sted
Mandag 18:15-19:00 Haderslevhallen, Lembckesvej, Svømning Haderslevhallen
Vælg venligst hvilken betalingsmåde du vil benytte
Forklaring af ratebetaling
Vælger du ratebetaling, betales der 2 rater i alt.

Ved tilmelding betales 1. rate a 620,00 kr.
Totalpris for hele sæsonen ved ratebetaling 1240,00 kr.
Næste rate forfalder
01.12.2024 .
Du modtager en email & sms, 10 dage før raten skal betales.