Modul 3: Starter
Der er desværre ikke flere ledige pladser

Kære Forældre til svømmere i K-afdelingen

Tilmeld dig Modul 3 og bliv uddannet til starter ved interne svømmestævner i Haderslev Svømmeklub, såsom Syd Cup og Klubmesterskaber. Læs mere om Modul 3 herunder.

Kurset starter kl. 18:00 i Erritsø.

Skriv i bemærkningsfeltet om du kan lægge bil til kørsel.

Målgruppe:
Alle Modul 1 (Tidtager) og Modul 2 (Mål-, bane- og vendedommer) uddannede official

Formål:
At uddanne startere efter gældende nationale og internationale regler for at sikre de aktive svømmere en ensartet og retfærdig bedømmelse, uanset i hvilket stævne de deltager, og uanset hvor stævnet afholdes.

Forudsætninger:
Alder: Fyldt 17 år samt have gennemgået og bestået (Modul 1) Tidtagning og (Modul 2) Mål-, bane-, og vendedommer.

Indhold:
Starters opgaver, samarbejde mellem overdommre og starter, våbenlære, praktik i svømmehal. Afsluttende med en prøve = skriftlig opgavebesvarelse.

Varighed:
4 lektioner

Materialer:
Materiale til kurset udsendes på mail forud for kurset, efter ønske fra styregruppen for Den Danske Svømmeofficial uddannelse. Materialet bedes medbringes til kurset enten på pc´er, iPad, i print eller lign.

Kurset afsluttes med en skriftlig prøve.

02.10.2021
12.10.2021 kl. 18.00 - 12.10.2021 kl. 21.00
Erritsø Hallen
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'