SVØM GRANDPRIX i Solrød 3-6 juli K1
Kære Kasper, Andreas, Maja, Jonathan og Daniel (I har alle kravtider til dette event)
SVØM GRAND PRIX fra den 3-6 juli i Solrød svømmehal, henvender sig til alle junior og seniorsvømmere der ikke har svømmet under corona nedlukningen og som har opnået de kravtider angivet af Dansk Svømmeunion til dette stævne. Gennemgå jeres tider hurtigst muligt med jeres træner. Svømmere med SENIOR kravtider kan IKKE tilmelde sig dette stævne.
OBS! Seneste tilmelding mandag den 14 juni 2021 og egenbetaling til dette event er kr. 2400,- Bemærk afgang den 2 juli om eftermiddagen
Der er brug for 1 official modul 2 i 1 dag ved tilmelding af deltager fra Haderslev Svømmeklub. Ved 15 starter eller derover skal der bruges 1 official modul 2 under hele eventet.
Der er brug for kørsel til og fra stævnet (Dette kan være holdlederen/official eller træneren) og der er samtidig brug for kørsel alle dage mellem opholdssted og svømmehal. Vi arbejder på at finde ophold og forplejning til jer under stævnet. Didde Meyer tager med som træner. Når I tilmelder jeres svømmer er det nødvendigt at I skriver hvilken opgave i kan hjælpe med ifbm stævnet.
Der skal udpeges 1 COVID 19 ansvarlig fra Haderslev Svømmeklub der er tilstede under hele stævnet, samt 1 holdleder og 1 official.
Der er virtuel teknisk møde onsdag den 2. juli kl.?.00
Alle svømmere, ledere, trænere og officials skal foretage en PCR test der er max 72 timer inden stævnestart.
Nærmere info kommer efter tilmeldingsfristen udløb og når vi kender antallet af deltagere
Haderslev Svømmeklub
Holdlederne K1 Lone og Vibeke