U1 TRÆNINGSLEJR 2020
Tilmeldingsfrist er overskredet

Kære U1 svømmere og forældre

Så er det tid til at tilmelde sig, til Haderslev Svømmeklubs træningslejr 2020!

Rammen for dette års træningslejr er Agerskov Ungdomsskole. Skolen har fantastiske rammer, med rig mulighed for både ude- og inde aktiviteter, herunder selvfølgelig deres egen svømmehal.

Vi bliver indkvarteret i klasselokaler, og skolens køkkenpersonale sørger for alle måltider til os.

Alle konkurrence svømmere fra U1, U2 og Aspirant tager samlet afsted lørdag d. 8. februar 2020. Der vil være trænere og holdleder med på hele lejeren.

Træningslejren handler naturligvis om træning, både på land og i bassinet. Trænerne tilrettelægger derfor den rette mængde træning til hver deres hold. Herudover byder dagene selvfølgelig på masser af hygge, sjov, og forskellige aktiviteter også på tværs af holdene.

Så kære svømmer, skynd dig at tilmelde dig træningslejr 2020, så du kan få nogle udbytterige, skønne, sjove og hyggelige dage sammen med alle dine svømmekammerater og trænere. Vi glæder os rigtig meget til en fed træningslejr, og håber at få jer ALLE med!

HUSK at skrive i bemærkningsfeltet om I kan tilbyde kørsel, og meget gerne begge dage, SAMT hvor mange svømmere I har plads til i bilen i alt, inklusiv alt deres bagage. Så har vi de bedste forudsætninger for at få kabalen til at gå op.

Når vi nærmere os lejeren, vil I få meget mere at vide.

Mange hilsner
trænere og holdledere

PS. Har du eller dine forældre spørgsmål, bekymringer eller andet i forhold til træningslejren, så tag endelig kontakt til Rikke tlf. 22962323

25.10.2019