Vest Børnmedley i Haderslev

DETTE EVENT ER FOR DELTAGENDE SVØMMERE OG DERES FORÆLDRE OG ANDRE TILKNYTTEDE HJÆLPERE.

Haderslev Svømmeklub afholder Vest Børn Medleystævne - Syd - for Svøm Danmark lørdag den 6. og søndag den 7. april 2024 i Kløvermark svømmehal.

Stævnet er for 2. års Børn Årgang 2011 og 1. års Børn Årgang 2012, som har en registreret officiel tid i ét af de 2 medley-løb: 100 eller 200 IM/Individuel Medley.
Vi håber, at mange svømmere vil deltage, hvor der er mulighed for god konkurrence blandt svømmere fra andre klubber i Syd Danmark.

Da Klubben tilbyder mad og overnatning for deltagende klubber udefra, vil der komme et event, hvor de deltagende svømmere kan bestille frokost til de 2 dage, hvis de gerne vil blive på skolen og spise frokost sammen med alle de andre svømmere.
Det kan også være, at vi kan tilbyde de deltagende svømmere at overnatte på skolen, men det ved vi først efter d. 14.3.2024, så mere om det senere.

Her er en kort beskrivelse af de hjælpeopgaver der er til stævnet:

• Bage boller og kage
  • Opstilling af borde og stole på skolen
  • Opsætning af røgalarmer på skolen
  • Opstilling og klargøring i svømmehal
  • Opstilling af salgsbod
  • Gennemgang, oprydning og rengøring af omklædningsrum
  • Klargøring af officials forplejning
  • Klargøring og servering af mad til overnattende svømmere udefra
  • Nattevagter på skolen fra lørdag til søndag

Der vil også komme et event, hvor man kan melde sig som hjælper, selv om man ikke har en svømmer, der skal deltage. Da stævnet her er et ret vigtigt stævne økonomisk for klubben, håber og regner vi med, at der er rigtig mange, der melder sig som hjælpere.

I kan læse mere om selve stævnet på Svøm Danmarks officielle side. I finder siden her.

Hvis I har spørgsmål til stævnet eller opgaverne, så send en mail til: staevneledelse@haderslevsvommeklub.dk

og I hører fra os.

Vi tager forbehold for ændringer i tidsplanen og skriver ud, så snart vi kender de endelige tidspunkter.

Med svømmehilsen

Stævneudvalget