AFLYST - Aqua Camp i Påsken 2024

AQUA CAMP AFLYST I PÅSKEN GRUNDET FOR FÅ TILMELDINGER

Velkommen på Aqua Camp, hvor vi har en kreativ og legende tilgang til svømning

Haderslev Svømmeklub inviterer alle børn og unge i alderen fra 6 til 12 år på Aqua Camp i Kløvermark Svømmehal fra mandag til onsdag i påskeferien 2024.

Svømning på Aqua Camp er sjovt, udfordrende og meget varieret. Vi møder alle vores deltagere på deres niveau og vi gør vores ypperste for at give dem en Camp, som både er lærerig, sjov og giver gode sociale relationer – uanset om man aldrig har svømmet før eller er svømmer med flere års erfaring.

Mere konkret er vores svømmeundervisning baseret på temaer såsom ”havet”, ”is butik”, ”livredning”, ”rejse” og ”spilledag”, hvor vi beskæftiger os med forskellige svømmestilarter, vandtilvænning, tryghed, dyk, konkurrencer, udspring, leg mm. – Alt sammen på en kreativ måde.

I Kløvermark Svømmehal er bassinet er 25 meter langt og kan deles op i en dyb og en lav ende, så alle deltagere kan føle sig trygge i vandet. Omklædningsfaciliteterne er store og rummelige.

Når vi ikke er i svømmehallen hygger vi os, leger, konkurrerer, spiller og er kreative.

Aqua Camp er for alle børn og unge, der vil lære at svømme
Aqua Camp er for alle børn og unge, der kan svømme lidt og gerne vil lære mere
Aqua Camp er for alle børn og unge, der kan svømme og elsker at lege i vand

Deltagerne medbringer selv en stor madpakke fyldt med mellemmåltider til alle dage.

Med i prisen får du en Aqua Camp goodie bag fyldt med lækre ting, som du kan bruge i løbet af dagene. Der er bl.a. en T-shirt, Svømmebriller og badehat i goodie bagen. Med i prisen er også frugt og saft ved eftermiddagssamling hver dag.

Aqua Camp afholdes mandag til onsdag fra kl. 8:30 til kl. 15:00.

15.03.2024
25.03.2024 kl. 08.30 - 27.03.2024 kl. 15.00