Kære alle i K-afd.
Der er brug for jer!
I Stævneudvalget er vi i fuld gang med planlægningen af årets 43. Syd Cup, klubbens internationale svømmestævne med deltagere fra Holland, Tyskland og Danmark.
Stævnet afvikles i Kløvermarkhallen den 10.-12. november.
For at kunne afvikle stævnet er der brug for jeres hjælp til alle opgaverne, der skal klares før, under og efter stævnet.
Oplys gerne hvis I mener at I besidder nogle kompetencer vi kunne udnytte.
Det er et stævne som skæpper godt i klubkassen, så vi kan undgå alt for store kontingentstigninger!
Sæt kryds X i kalenderen og meld jer til at tage en tørn:
Jo flere, der melder sig - jo kortere vagter!
Der er en forventning om at minimum 1 forælder til en K-svømmer hjælper i weekenden, men det må gerne være hele familien der hjælper, og gerne bedste forældre samt søskende.
Opgaverne er:
Torsdag aften:
- Bla. bære borde, stole mv. fra kælder til gymnastiksal / lokale til officials møde og svømmehal.
Fredag, lørdag og søndag:
- Holdleder, specielt for de yngste svømmere.
- Klargøring af gymnastiksal / lokale til officials møde og svømmehal (opstilling af borde, stole, afmærkning i svømmehal mm.).
- Klargøring på skolen: opstilling af borde og stole, opsætning af røgalarmer og skilte.
- Sekretariat: modtage klubberne, klargøre materiale til officialmøde, klargøring af medaljer/præmier mm.
- Forplejning og servicering af officials ifm. hvert stævneafsnit.
- Opsyn i omklædning m/k.
- Opsyn på skolen.
- Rengøring i omklædning m/k efter hvert stævneafsnit.
- Rengøring i svømmehal efter hvert stævneafsnit.
- Tilberedning og forplejning på skolen til svømmere m.fl.
- Nattevagt: fredag/lørdag og lørdag/søndag. (Man skal være min. 18 år).
- Opstilling af "Last callrom" lørdag.
- Fotografering. Klubben har kamera.
- Bagning af boller/kage til officials.
- Oprydning når stævnet er slut søndag.
PS: Nogle af opgaverne kan sagtens klares af svømmere, der ikke skal svømme til Syd Cup.
Tilmeld dig/jer de dage og tidsrum "fra kl. XX til kl. XX" du/I kan hjælpe.
Ved tilmelding venligst oplys navnet på hjælperen (svømmerens navn, morens navn, farens navn).
Hjælperoversigt udsendes, så snart den er klar og senest 1. november, så jo før I melder tilbage, jo før kan den være klar. ??
Er der spørgsmål inden I tilmelder jer, så skriv til: sydcup@haderslevsvommeklub.dk og vi vil svare jer/kontakte jer a.s.a.p.
Med svømmehilsner
Stævneudvalget