Kære alle
Som de fleste af jer ved, så er vi i gang med planlægningen af årets Sydcup som i år er d. 11. november til og med d. 13 november.  I den forbindelse har vi rigtig meget brug for jeres hjælp til diverse opgaver. Og det er nu I kan tilmelde jer, så vi kan se hvornår I kan hjælpe samt i hvilket tidsrum. Sæt nu endelig mange krydser.  HUSK I er så vigtige, da det er her vi tjener en masse dejlige penge til klubben, så kontingentet ikke stiger for meget. 
De opgaver vi har brug for hjælp med:
Klargøring torsdag aften, evt. opstilling af borde og stole.
Klargøring fredag eftermiddag herunder opstilling af borde og stole.
Klargøring i aula på skolen, herunder opstilling af borde og stole.
Opsætning af brandalarmer i klasselokaler der skal benyttes til overnatning.
Tilberedning af måltider (morgenmad, frokost, aftensmad), samt hjælp servering.
Tilberedning af officialforplejning. Samt omdeling i hallen under stævnet.
Sekretariatsopgaver.
Nattevagt herunder opsyn skolen.
Opsyn i omklædning og på toiletter.
Opstilling af ”last callrom” inden finale afsnittet lørdag.
Evt. Bagning af kage til officials
Oprydning efter stævnet er afsluttet.
Rengøring 
Samt diverse.
Vi håber meget at se alle forældre til Sydcup, da vi ikke kan gøre det uden jer. 
De sødeste hilsner fra 
Stævneudvalget??♀???♂?????