Uge 31 - Rema1000 Aqua Camp i Kløvermarkhallen

Velkommen til 1 uge fyldt med masser af sjov i vand, på land, (og i luften!)

I samarbejde med Dansk Svømmeunion og Rema 1000, inviterer Haderslev Svømmeklub til

Aqua Camp i uge 31/sidste uge af sommerferien i Kløvermarkhallen.

Hvor: Aqua Camp afholdes i Kløvermarkhallen, hvor der både er svømmehal, gymnastiksal og udendørs sportsarealer.

Hvem kan deltage: Aqua Camp er for alle børn og unge i alderen 7-12 år (både svømmere og ikke-svømmere) – det er altså ikke et krav at man SKAL kunne svømme, for at kunne deltage.

Aqua Camp: Sammen med et stort hold erfarne instruktører og hjælpere vil der være fuld fart på og masser af sjov igennem hele Camp’en. Igennem forskellige lege og aktiviteter i vandet, skaber vi tryghed og udvikler deltagernes færdigheder i vandet.

• Svømmeundervisning
  • Boldlege
  • Udspring
  • Elementer fra synkro
  • Elementer fra livredning

På land vil der være forskellige aktiviteter, såsom fangelege, mini-skattejagt eller mini-OL og elementer fra førstehjælp.

Alle deltagere på Aqua Camp får en t-shirt, en drikkedunk, dykkerbriller samt øvrigt spændende svømmemerchandise.

Tilmeldingsfristen er 1. juli eller så længe der er pladser. Tilmeldingen er bindende.

Prisen er 995 kr. for hele ugen.

Vi glæder os til at se dig på REMA 1000 Aqua Camp.

Aqua Camp teamet

Haderslev Svømmeklub