Uge 26 - Rema1000 Aqua Camp i Kløvermarkhallen
Der er desværre ikke flere ledige pladser
Velkommen til 1 uge fyldt med masser af sjov i vand, på land, (og i luften!)
I samarbejde med Dansk Svømmeunion og Rema 1000, inviterer Haderslev Svømmeklub til
Aqua Camp i uge 26/første uge af sommerferien i Kløvermarkhallen.
Hvor: Aqua Camp afholdes i Kløvermarkhallen, hvor der både er svømmehal, gymnastiksal og udendørs sportsarealer.
Hvem kan deltage: Aqua Camp er for alle børn og unge i alderen 7-12 år (både svømmere og ikke-svømmere) – det er altså ikke et krav at man SKAL kunne svømme, for at kunne deltage.
Aqua Camp: Sammen med et stort hold erfarne instruktører og hjælpere vil der være fuld fart på og masser af sjov igennem hele Camp’en.&nbspIgennem forskellige lege og aktiviteter i vandet, skaber vi tryghed og udvikler deltagernes færdigheder i vandet.
SvømmeundervisningBoldlegeUdspringElementer fra synkroElementer fra livredningPå land vil der være forskellige aktiviteter, såsom fangelege, mini-skattejagt eller mini-OL og elementer fra førstehjælp.
Alle deltagere på Aqua Camp får en t-shirt, en drikkedunk, dykkerbriller samt øvrigt spændende svømmemerchandise.
Tilmeldingsfristen er 1. juli eller så længe der er pladser.&nbspTilmeldingen er bindende.
Prisen er 995 kr. for hele ugen. nbsp
Vi glæder os til at se dig på REMA 1000 Aqua Camp.
&nbspMed venlig hilsen
Aqua Camp teamet