Hjælper til Official-kursus

Kære svømmere på K1, K2 og K3

Lørdag d. 29. januar afholder Haderslev official Modul 2 kursus for Unionen.

En del af kurset er praktisk prøve - dvs. kursisterne skal i svømmehallen og prøve at dømme på nogle svømmere.

Vi har derfor brug for jeres hjælp (min 6 personer men gerne 8-10 personer), som fra omkring middagstid kan hoppe i vandet og svømme forskellige løb i forhold til hvad kursusin-struktøren ønsker.

Jeg ved, at nogle af jer kommer lige fra langbanetræningen, men vi sørger for, at for jer der tilmelder jer, er det frokost i klublokalet, når I ankommer - så I kan hoppe i vandet fra omkring ca. kl. 13.

Jeg regner med at selve vandtiden tager ca. 1 times tid.

Det er rigtig vigtigt for Haderslev svømmeklub, at vi løbende får uddannet officials, idet uden officials, så kan vi ikke arrangere stævner.

Jeg opretter et event - og beder jer melde til inden for 4 dage.

Mange hilsner

Else-Marie

28.01.2022
29.01.2022 kl. 12.00 - 29.01.2022 kl. 14.00