Målsætningssamtaler Elite
Målsætningssamtale om den kommende kortbane sæson

Skriv hvilket tidsrum du/i ønsker at have samtalen i, i kommentar. og sæt ca. en time af til samtalen når i tilmelder jer.
De mulige tider i kan vælge imellem er, alle hverdage fra d. 19 til den d. 30. i et tidsrum hvor vi ikke har træning, helst før vores aften træninger.
Forældre er velkommen til at deltage.

I skal have udfyldt målsætnings skemaet lige som de sidste 2 samtaler (i for skabelonen på mail)
Have lagt en plan for hvilke træninger i vil benytte jer af som udgangspunkt (i for skabelonen på mail)
Have beslutte hvilke stævner i deltager i, i kommende sæson. Dog som udgangspunkt alle stævnerne (i for aktivitetslisten på mail)

Samtaletidspunkter bliver uddelt efter først til mølle princippet