ASPIRANT TRÆNINGSLEJR 2018
Tilmeldingsfrist er overskredet

Kære Aspirantsvømmere og forældre

Så er det tid til at tilmelde sig, til Haderslev Svømmeklubs træningslejr 2018!

Rammen for dette års træningslejr er Midtjysk Efterskole, som ligger i Ejstrupholm. Skolen har fantastiske rammer, med rig mulighed for både ude- og inde aktiviteter, herunder selvfølgelig deres egen svømmehal, bordtennis mm. Tjek gerne deres hjemmeside MIDTJYSKEFTERSKOLE.DK hvor I kan se billeder og læse om alt fra skolens kostpolitik til svømmehallens indretning og meget mere.

Vi bliver indkvarteret på elevværelser, og skolens køkkenpersonale sørger for alle måltider til os.

Alle konkurrence svømmere fra Haderslev Svømmeklub tager samlet afsted lørdag d. 13. oktober. Herudover deltager alle trænere og assistenttrænere, samt Lone (mor til Rasmus på Eliteholdet) og Ida (mor til Asbjørn på Eliteholdet), der er med som holdledere/reserveforældre/praktiske grise mm under hele forløbet, fra lørdag til torsdag hvor de sidste svømmere tager hjem.

Træningslejren handler naturligvis om træning, både på land og i bassinet. Trænerne tilrettelægger derfor den rette mængde træning til hver deres hold. Herudover byder dagene selvfølgelig på masser af hygge, sjov, og forskellige aktiviteter også på tværs af holdene. Søndag har Ida og Lone desuden arrangeret træklatring med instruktør, et fælles arrangement, hvor I alle udfordres i et helt andet element end bassinet

Så kære svømmer, skynd dig at tilmelde dig HSK`s træningslejr2018, så du kan få nogle udbytterige, skønne, sjove og hyggelige dage sammen med alle dine svømmekammerater og trænere. Vi glæder os rigtig meget til en fed træningslejr, og håber at få jer ALLE med!

HUSK at skrive i bemærkningsfeltet om I kan tilbyde kørsel, og meget gerne begge dage, SAMT hvor mange svømmere I har plads til i bilen i alt, inklusiv alt deres bagage. Så har vi de bedste forudsætninger for at få kabalen til at gå op.

Mange hilsner
trænere og holdledere

PS. Har du eller dine forældre spørgsmål, bekymringer eller andet i forhold til træningslejren, så tag endelig kontakt til Ida på mail: igul@ucsyd.dk eller tlf. 20498140.

01.09.2018
13.10.2018 kl. 12.30 - 15.10.2018 kl. 15.00