HSK''s Hjælperfest

”Ingen Haderslev Svømmeklub uden frivillige hjælpere..”

For at kunne drive en svømmeklub af vores størrelse, få hverdagen i klubben til at hænge sammen, deltage i stævner, afholde stævner og lave aktiviteter, der både er sociale og kan bidrage til klubbens økonomi har vi brug for en masse hjælp.

Der er rigtig mange af jer, der gerne stiller op, når vi kalder – og det er vi som klub meget taknemmelige for.
Vi synes jeres indsats fortjener at blive fejret, så derfor vil vi gerne indbyde alle frivillige, ulønnede hjælpere til en Hjælperfest, fredag den 2. februar kl. 19 – altså lige umiddelbart efter vores Generalforsamling.

Vi holder festen i KFUM’s klubhus på Kløvervej – lige overfor Hjortebrohallen, og byder på lækker mad og drikkevarer.

Om du hjælper til som Holdleder, Official, Bestyrelses- eller udvalgsmedlem, som chauffør til stævner, hjælper ved SydCup, pakning til ”Aktiv året rundt” eller som uddeler af smagsprøver i Kvickly er underordnet – med DIN indsats er DU med til at bakke op om klubben og sikre, at vi kan fastholde og forhåbentlig udvide vores aktivitetsniveau – derfor vil vi meget gerne have lov at sige tak, og fejre dig ved hjælperfesten.

Der er oprettet et event for Hjælperfesten på www.haderslevsvommeklub.dk – gå meget gerne ind og tilmeld dig, mød op og lad os sammen få en rigtig hyggelig aften i godt selskab.

Vi glæder os til at se dig.

Venlig hilsen

Haderslev Svømmeklub
v/Formand Steffen Schulze

21.01.2018